Politica de retur

Puteti solicita returul produselor livrate, daca va aflati in una dintre situatiile de mai jos.
Procedura de urmat, in orice caz, este urmatoarea:
Solicitare telefonica de retur la numarul +40/ 740.877.525. in urma careia veti primi un numar de retur (Numar RMA) si instructiuni suplimentare, daca este cazul.
Returnare efectiva a produsului direct la magazinul Fishingmarket sau prin curierat rapid – firma de curierat Fan Courier (tel: 021 9336), in ambele cazuri fiind obligatorie prezentarea Numarului AWB.

Consumatorii au dreptul de a renunta la cumparare in termen de 14 zile calendaristice de la data intrarii in posesia fizica a produsului.

*Atentie! Zile CALENDARISTICE, nu LUCRATOARE!

MODEL FORMULAR DE RETRAGERE

*Acest formular este doar nu model si nu este obligatoriu!

Puteti solicita returul de produse pentru urmatoarele situatii:
– Produs ce nu este conform cu specificatiile de pe site
Daca produsul comandat se dovedeste a nu fi conform cu specificatiile din oferta noastra, puteti solicita returnarea acestuia pentru inlocuire. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs de o valoare mai mare, veti plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, veti primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Costurile de retur si de transport pentru produsul inlocuitor, daca este cazul, sunt suportate de Fishingmarket.ro.
– Produse nefunctionale in primele 24 de ore de la receptie sau colete ce prezinta deteriorari
Daca produsul primit este nefunctional in primele 24 de ore de la receptia efectiva, ridicarea de la magazinul Fishingmarket sau receptia la domiciliu prin curier – puteti reclama acest lucru si solicita returnarea produsului in acest termen, in vederea inlocuirii cu un produs nou.
– Produse ce v-au fost livrate gresit
Daca vi s-a livrat alt produs decat cel comandat va rugam sa semnalati cat mai curand acest lucru pentru a returna produsul si a fi inlocuit cu cel corect. Toate costurile de retur si transport al produsului corect vor fi suportate de Fishingmarket

Costurile de expeditie a produselor returnate sunt suportate de catre client, urmand ca la returnarea produselor schimbate, reparate sau refuzate la retur, costurile de expeditie sa fie suportate de catre client in cazul in care produsul a fost returnat in conditii ce au dus la refuzul returului.

NOTA

Produsele trebuie returnate in starea identica celei in care au fost primite (produsul sa fie nou si nefolosit), in ambalajul original si insotite de toate accesoriile si documentele originale. Folosirea produselor, deteriorarea produselor sau punerea intr-o stare de nevandabilitate duce la refuzarea returului.